Τετάρτη, Δεκεμβρίου 07, 2005

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15

….Eιχα πολύ καιρο να γραψω. Το σωμα μου είναι μονιμως μουδιασμενο.Το μυαλο μου κουραστηκε από τους απαθεις……


Εχω μια συνεχη αισθηση αιωρησης.Δεν μπορω ν’ αφεθω.Δεν ειμαι ελευθερος….

Μιλησαμε στο τηλεφωνο.Η φωνη σου ακομα δονει τις αισθησεις μου.
Μια αιωνια διηθηση του μυαλου μου, που παλλεται με την φλογερη εκεινη εικονα της συναντησης μας.Υπαρχω μονο μες την σκεψη σου.Ειναι η μονη αποδειξη της υπαρξης μου.


Εξακολουθω να αιωρουμαι…….

Εχω τοσα να γραψω,να σου πω….Ειναι αδυνατον.Εχω στερεψει.
Εχω αναγκη να συγκλονιστω.Να ζησω.
Να παρω μορφη,σχημα.να παψω να διαχεομαι μεσα στο χρονο.
Ανυπαρκτος.Αηθης.Αψυχος.


Θυμαμαι την τελευταια που σε ειδα.
Ηθελα τοσο πολύ να σε καταβροχθισω,να σε τυλιξω μες τα χερια μου,να γινουν ένα οι αλλοφρονες ψυχες μας.
Που χαραμιζεσαι;Που ξοδευεσαι;


Εκ των υστερων εγραψες , πως με θες. Πως ηθελες να μ’ αγκαλιασεις.
Νιωθεις τη φρικη που σκορπας στη ψυχη μου;
Με κοιτας με τα τεραστια ματια σου που αντανακλουν την ανυπαρξια μου,κι εγω ανημπορος αφηνομαι και παραλυω.Ουδεν……



Θελω να σε δω.Τωρα!



Υ.Γ.:Προσεχως σεξ……..
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape Free Web Counter