Κυριακή, Αυγούστου 07, 2005

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10

....Ακουω ξανα και ξανα το “Pain” απ’τους Blackfield……
Ηταν μια ασχημη μερα για μενα σημερα.Αντι να παιρνουν όλα μια σειρα και να τακτοποιουνται,επανερχεται το γνωστο χαοτικο στροβιλισμα της ζωης μου και όλα αναστατωνονται ξανα και ξανα.
…Εχω ένα βαρυ πονοκεφαλο,αλλα δεν κατεφυγα στο διασημο αναλγητικο μεσο,μα καθομαι και παλευω με τον πονο μου.
Μου λειπεις παρα πολύ….
(Καθομαι και κοιταω αυτή την πολυχρησιμοποιημενη προταση,στην οθονη.)


…..(Μετα από αρκετη ωρα ξαναγγιζω τα πληκτρα….)

Ολοι μου οι εφιαλτες καταληγουν με σενα να με σκοτωνεις, να με δολοφονεις,
χρησιμοποιωντας τα χερια σου, αυτά τα τελεια κρινοδακτυλα που τοσο λατρευω.
Με τιποτα δε μπορω να διακρινω το προσωπο σου, είναι βυθισμενο σ’ένα συννεφο αιματηρης αποχρωσεως και τα υπεροχα χερια σου εξακολουθουν να μου εξαντλουν το οξυγονο.

….Κοιταω το ταβανι.Εχω αρκετους λογους για να ειμαι «καλα»,αλλοι τοσοι με κρατανε στο εδαφος της νωχελικης μου ανυπαρξιας.
…-«Πρεπει να χασεις κιλα…»
…-«Γιατι;»
…-«Ετσι,για να εισαι υγιης…»
...-«Γιατι;»
…-«………………………»
…-«Δε μ’αρεσει η εξωτερικη μου εικονα…»
…-«………………………»
…-«Γιατι σ’ απασχολει τοσο πολύ;»
…-«Ετσι, γιατι νοιαζομαι…..»

Ειμαι πλουσιος.Εχω(;) τα παντα.Σπιτι,αμαξι,δουλεια,κινητο,τρεις λογαριασμους καταθεσεων,φορολογικη δηλωση,φιλους,γονεις κι αδελφο που μ’ «αγαπανε»,εχω γκομενα κι άλλη γκομενα κι άλλη γκομενα κι όμως ειμαι ΣΚΑΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.
ΣΚΑΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.
…Μ’ακουτε ρε;

…Φυσικα και δε μ’ ακουτε….Γιατι αλλωστε;
Μηπως εγω σας ακουσα;……..
Και τωρα που εχω όλα τα φοντα για να ειμαι ευδαιμων,εχει ξυπνησει μεσα μου ο δαιμων και βολοδερνει η ψυχουλα μου στις παρυφες της παρανοιας….


….ο tyler αισθανεται πολύ μονος αυτές τις μερες και δε ξερω τι να κανω για να τον λυτρωσω από την αγωνια του…



“now fuck off and die………..!!!!!!!!!!!!”
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape Free Web Counter