Σάββατο, Ιουνίου 04, 2005

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4

.....Ατενιζω την πικρη αυτη καθετη γραμμη στην αρχη της σελιδας,που περιμενει υπομονετικα να ξερασω λεξεις και τα αιμορραγουντα σωθικα μου.Ειμαι ακομα ένα βραδυ εντος.
Δε σας ζηλευω,πιστεψτε με.Ξερω ότι περνατε το βραδυ σας, θυματα του ευσπλαχνικου αλκοολισμου και της αδηφαγας νικοτινης που σας αρρωσταινει.Ξενυχτατε , «μονοι»,αναμεσα στους πολλους και ξεγελατε τους «αγαπημενους σας εαυτους» σκοτωνοντας τους στα σμπαραλιασμενα προσωπα των «φιλων» σας.Ακομα κι ο καθρεφτης σας αρνειται να αντανακλασει το αλλοιωμενο σας ειδωλο που πεισματικα καταρρεει.Φοβαστε (;) να μιλησετε σ’ αυτους που σας «αρεσουν» και μιμειστε πλασματικα φαιδρους χαρακτηρες,που θα θελατε να ειστε…
Αλλα δε σας αδικω αγαπητοι μου.Εχω υπαρξει στο χαος σας και εχω σαπισει στην ιδια δινη μοναξιας που βασανιζει και σας.Γραφω τοσο απαισιοδοξα , γιατι κουραστηκα να μιλαμε,να γιορταζουμε,να ερωτευομαστε και να «υπαρχουμε» με τροπο που επελεξαν οι αλλοι για μας…Και δε φλερταρουμε ,όχι γιατι δε ξερουμε να το κανουμε ,αλλα γιατι δε χρειαζεται πια…Όλα γρηγορα κι όλα βιαστικα.Ετσι γλυτωνουμε(;) τον περιττο πονο της πιθανης απορριψης.Αυτο που δε μπορω να εξηγησω είναι το γνωστο θανατηφορο διδυμο που ετοιμαζεται και κυκλοφορει το ναρκισσισμο του , για να αναλωθει σ’ένα ανεκδιηγητο μαραθωνιο επιδοσης χυλοπιτας.Βεβαια αυτος ο φαυλος συνδυασμος αφεντρας-σκλαβας(ετσι εξηγειται και η παρουσια τους στην τουαλετα) , μια συγχρονη σκυλλα- χαρυβδη,δεν αρνειται τα γνωστα κερασμενα αλκοολουχα…Για να γαμησεις πρεπει να πληρωσεις!
Μα αν οι πενιχρες μας αθλιοτητες ζητουσαν να τερματισουν την μιζερη μονογαμια μας , δε θα ταπεινωνομασταν σε σας…Το ξερω ειμαστε χειροτεροι από σας , αλλα κι εσεις αναζητωντας το επομενο B.B.D.(Bigger,Better,Deal) , δινεστε ξεδιαντροπα στους χειροτερους από μας.
Ακομα πιο ασχημο όμως είναι το τραγικο γεγονος ότι ολοι μας ταυτιζομαστε με παναθλιους ρολισκους στο σινεμα,στην τηλεοραση και σε ευκολους στιχους, αλλων για αλλους,που αναφερονται σε ζωες που είναι αδυνατο να τις ζησουμε.Ειμαστε αναλωσιμοι εραστες , μιας αδιανοητης προβας ονειρωξης,χαμενοι στις υγρες μας φαντασιωσεις ,που ρουφηξαμε αδηφαγα από τη συλλογη με τις τσοντες μας.Κι εγω όπως κι εσεις εχω καταστρεψει το κινητο,το pc και το αγαπημενο μου dvd player σε μια αεναη αποπειρα επαφης…….
Καταλογος αγαπημενων ταινιων,βιβλιων,στιχων λες κι η ζωη είναι μια ατελειωτη λιστα από λιστες.Οσο περισσοτερες λεξεις συλλαβιζουμε , τοσο πιο ευκολα ξεχναμε τις βασικες εκεινες λεξεις που δε ξερουμε τι σημαινουν πια.Αν ειχαν ποτε νοημα…


«Εγω ειμαι το χαπι σου,αγαπημενε μου τρελλε…» tyler
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape Free Web Counter