Δευτέρα, Ιουνίου 06, 2005

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ

....Ο tyler ειχε σκλαβωσει το σωμα του, στο εδαφος της χαωδους,υγρης,σκοτεινης φυλακης του κι ειχε μια περιεργη ,για τους αμυητους , σταση.
-"..ξερω απορεις καλε μου φιλε, γιατι ειμαι ετσι ...
Προσεξες ποτε πως η εμβρυικη σταση ειναι ενα αναποδο ΕΝΝΕΑ;"
...Οταν μπορεσα να ξεπερασω την αρχικη μου εκπληξη και ν'αγγιξω τα εξαντλημενα ορια της φαντασιας μου,εδωσα μιαν απαντηση βγαλμενη απο τη συνηθη επιπολαιοτητα...
-"Μα πως μπορεις και σκεφτεσαι μες τις τοσες συμφορες σου;"
Κι εκεινος δε μιλησε,δεν απαντησε...
Πολυ αργοτερα οταν επεστρεψα στις γηινες καταβολες μου σκεφτομουν το ΕΝΝΕΑ...
...Εχουμε και λεμε λοιπον:
-τρια εννιαρια στην πινακιδα του αυτοκινητου
-τρια εννιαρια στον αριθμο του κινητου
-δυο εννιαρια στον αριθμο τηλεφωνου και
-ενα εννεα στην ημερομηνια γεννησης....
Κανω κι εγω την προσθεση και το αποτελεσμα ειναι αναμενομενο...ΕΝΝΕΑ
Με καταδιωκει το εννεα...Κι υστερα ψαχνοντας ακομα περισσοτερο ειδα οτι και το 49 με ελκυει εξισου.Τεσσερα στο συνολο...Προσθετω το τεσσερα με το εννεα και βγαινει το 13.
Μα ενα και τρια μας κανει 4 ,οσο και τα ψηφια της ημερομηνιας γεννησης μου!!!
Κοντευα να τρελλαθω(κι αλλο;)
Ετρεξα και πηγα και τον βρηκα.Οπως καθε φορα ηταν εκει και με περιμενε.
Οταν τελειωσα λαχανιασμενος αυτα που ειχα ανακαλυψει,ηταν οπως παντα αταραχος.
-"Αγαπημενε μου τρελλε...ετσι ειναι οι αριθμοι,αυτη ειναι η μαγεια τους.Και τα ψηφια να μη σου βγαινανε,το μεσα σου θα 'βρισκε τροπο να τα συσχετισει".
Μου χαμογελασε κι ενας ολοκληρος ηλιος με φωτισε...Ημουν ακομη ζωντανος.


......Ψαχνουμε παντα αυτους με τις καταλληλες ερωτησεις
κι αν δεν υπαρχει απαντηση θα την ανακαλυψουμε απ' την αρχη η' στο τελος....


Page copy protected against web site content infringement by Copyscape Free Web Counter