Τρίτη, Αυγούστου 08, 2006

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 25

…-«δε μου μιλας»…
-«δε μου ανοιγεσαι…»


Αρνηθηκα κάθε αναμιξη σε παντος ειδους επαληθευση των παραπονων σου.

Ακους τις σιωπες μου;
Με κοιτας πως σε θαυμαζω;
Με βλεπεις;
Βυθιζεσαι στο βλεμμα μου όπως εγω στο δικο σου;
Ακους τις σιωπες μου;

Μ’ αισθανεσαι;
Αφου λες ότι μοιαζουμε και με καταλαβαινεις , τι χρειαζονται παραπανω λεξεις εκτος από τις απαραιτητες;

Ε!!!
Εδώ σου μιλαω!
Ναι σε σενα…
Κοιτα με.
Αγκαλιασε με.
Κρατα με.

Εγω ειμαι.
Ιδιος με χθες που μ’αγαπουσες.Καλυτερος.


…..Κι ο,τι θες να μαθεις , δεν εχεις παρα να ρωτησεις….

1 Comments:

Blogger Lorelei Am Rhein said...

Κινδυνεύει να πάρει σαν απάντηση τη δική σου αλήθεια κι όχι αυτή που ενδεχόμενα θέλει να ακούσει.

Αλγολαγνεία...
μού άρεσε αυτό!

Τετάρτη, 09 Αυγούστου, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape Free Web Counter