Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 01, 2006

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 28

…Η συνουσια ειχε μολις τελειωσει.Επειδη εγω ειχα τελειωσει…
Οι αναπαραγωγικες μου μοναδες αυτοκτονουσαν πικρα μεσα στο πλαστικο περιτυλιγμα του πουτσου μου.
Ακουστηκε η φωνουλα της : ηδονικη , διερευνητικη…
-«Πες μου μια φαντασιωση σου…» , οπερ μεθερμηνευομενον:
…ενδεχομενο 1:τι βαρετα που με γαμας
…ενδεχομενο 2:φαντασια εχεις;
…ενδεχομενο 3:για να δουμε τι εχεις γαμησει και πως…

Απαντησα ευθεως , χωρις περιστροφες , σχεδον αμεσως , όχι γιατι με βοηθησαν οι πολλαπλοι βαθμοι νοημοσυνης , αλλα γιατι ειχα ξαναδωσει ακριβως την ιδια απαντηση στο παρελθον.
-«…να γαμαω 2 γυναικες ταυτοχρονα»
-«….(εκφραση αποριας ή αηδιας).Και πως θα τις γαμας ταυτοχρονα;»
Γελως ειρωνιας. (Θα ‘θελα να σου σπαγα τα δοντια! σκυλλα!)
-«…ενταξει εχεις δικιο , είναι φυσιολογικως αδυνατον , επαναδιατυπωνω : να κανω παρτουζα με δυο γκομενες ή και περισσοτερες δε με πειραζει…»
-«…γιατι δε σου φτανω εγω;Και γιατι ολοι οι αντρες εχετε την ιδια φαντασιωση;»

Ειχε αρχισει η αντιστροφη μετρηση.Εναντιον μου βεβαια.

Μικρο διαλειμμα για διαφημισεις…
(…το πλαστικο με το μιαρο περιεχομενο στον καδο , πλυσιμο , καθαρισμος , αποστειρωση , κλπ..)…
Επιστροφη στο δωματιο με το πουτσοκεφαλο σε επαρση…

-«Λοιπον που ειχαμε μεινει;»
Δε συμμερίστηκε την ευφορια μου.Αναμενομενο.
Αναψε τσιγαρο για να ξεθυμανει.Ισως.

-«…δεν τον εχω εξω για να παιρνει αερα , μωρο μου…»
-«…να το βαλεις στον κωλο σου!»
-«…μα γιατι θυμωνεις;Δεν ηταν αναμενομενη η απαντηση μου στην αναμενομενη σου ερωτηση;»
-«…ηταν.Μα νομιζα πως ησουν διαφορετικος.»
-«Διαφορετικος ειμαι . Αλλοι ζητανε παρτουζα με ζευγαρια ,και φυσικα οι αμφισεξουαλικοι αντρες εντελως διαφορετικη συνθεση…»
-«Μπα…!Υπαρχουν και αμφισεξουαλικοι αντρες;»
-«…Οσο υπαρχουν αμφισεξουαλικες γυναικες…»
-«Πολλες τσοντες εβλεπες μικρος!»

Σβησιμο τσιγαρου με μισος στο τασακι . Εκνευρισμος.

-«Μη θυμωνεις .Θα γερασεις γρηγορα . Ακομα βλεπω τσοντες , γιατι ετσι γουσταρω.Οι φαντασιωσεις ομαδικου σεξ οφειλονται αποκλειστικα στο γεγονος ότι είναι απαγορευμενο.Η φαντασιωση μου περιλαμβανει μια λεσβια , την αμφισεξουλικη γκομενα μου κι εμενα.Κι απ’ οσο ξερω εσυ δεν εχεις καμια από τις προαναφερθεισες ιδιοτητες…»

Ειχε χασει ηδη.Σε μια τελευταια αποπειρα διασωσης αξιοπρεπειας:
-«…ειμαι η γκομενα σου , νομιζω, σωστα;»
-«Σωστα.Μη ξεχνας ότι εσυ με ρωτησες , αρα εχεις και την ευθυνη των απαντησεων.»
-«…όμως εγω δεν ειμαι bi!»

Καυλωσα ακομα περισσοτερο με την αντιδραση της…

-«…η δικια σου φαντασιωση ποια είναι δηλαδη;»

Στιγμή ψευδούς περισυλλογης…

-«…μα να με γαμανε ταυτοχρονα 2 αντρες…!Αυτο δεν ηθελες ν’ακουσεις;»
-«…μονο 2;Αφου εχεις 3 τρυπουλες καυλα μου…»

Η εκφραση της δεν περιγραφεται με λεξεις.

Εντυσα τον πουτσο μου με αρωματισμενο πλαστικο και καθως γλυστρουσα στο καυλωμενο της μουνι , ανοιγα το συρταρι με τα εργαλεια…

Ηταν η τελευταια φορα.
Κι η καλυτερη…
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape Free Web Counter