Τετάρτη, Ιουνίου 01, 2005

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

Υπαρχουν τρεις κατηγοριες γυναικων,
α)αυτες που πηδαμε
β)αυτες που γαμαμε και
γ)αυτες που ερωτευομαστε.
Συνεπως υπαρχουν και τρια ειδη αντρων,
α)τα γουρουνια
β)οι μαλακες και
γ)τα "καλα" παιδια.
Εγω λοιπον ενας απλος πιστος του κακου,στο οποιο ειμαι ευγνωμων , ειχα την τιμη να γνωρισω,να συναναστραφω και να καταστραφω και απο τις εξι κατηγοριες αυτης της χυδαιας! ! ! ταξινομησεως.Περιοδικως,μονιμως,τυχαια,προμελετημενα η' οχι, η ζωη μου βριθει απο στιγμιοτυπα αληστου γελοιοτητος.Ειμαι ελευθερος ενοχων;Μα φυσικα οχι,αφου τις περισσοτερες εγω ημουν αυτος που κυνηγουσε,κανονιζε,ρυθμιζε,αναλογως της περιστασεως και του φυλου βεβαια την κοινη πορεια.Κατι σαν καπετανιος κρουαζιεροπλοιου...Τεραστια ευθυνη,μηδενικη απολαυση.Δε θα αναφερθω στις εξαιρεσεις,αυτες ειναι για μενα....
Αυτο βεβαια δεν πρεπει να διαβαστει ουδολως ως μανιφεστο,διαθηκη,αγγελια η' τελος ως προσωπικη δηλωση.Δεν με ενδιαφερει ουδολως η "μαχη" των δυο φυλων,ουτε με νοιαζει τι θα απογινουμε τελοσπαντων ,αφου δεν υπαρχουν πια "αντρες" και ουτε "γυναικες"(τρεις λεξεις σε εισαγωγικα και εξι κατηγοριες , μας κανει εννια!!! ,αγαπητε μου ναιτη).Για το εννια ομως θα μιλησουμε αλλη φορα,στο κεφαλαιο των αριθμων.
Για τις δε αγαπημενες φιλες του blog,υπαρχει παντα το αιωνιο ερωτημα της διαφορας αναμεσα στην πουτανα και την καριολα,αλλα για οσες δεν εξασκουν την απαντηση, μπορουν παντοτε να απευθυνθουν στον τρυφερο εραστη τους.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ(επειδη ξερω πως σκεφτεσαι...)
Δεν ειμαι μισογυνης,δεν εχω πληγωθει ποτε(ψευτη!!),απλα κανω καταθεση σκεψεων.


Ο,τι γραφεται,περιμενει να διαβαστει...
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape Free Web Counter